Chyba počítačové grafiky 1. - koncept

Chyba počítačové grafiky 1.



Tato další varianta znázornění chyby počítačové grafiky je přímou inspirací PC hry Princ z Persie. Jde pouze o trochu jiné znázornění již skutečné chyby ve hře.
I při této práci program stále oponoval a zobrazoval vektorové objekty jinak, než by měl. V tomto případě to nebyly však obrysy vektorových objektů, nýbrž přetransformování složitých objektů na základní tvary, ze kterých ty složité vycházejí díky efektů deformace. Tudíž do úzkých, barevných obdélníků. Takže vývoj i této práce nakonec podlehl náhodě a skutečným chybám. Byl velký problém vytisknout obraz bez ,, chyby '', ale nakonec se to povedlo a tak i tato práce má dvě varianty.
Při práci jsem postupovala vytvořením základního prvku, který jsem zdeformovala a ten následně množila do určité kompozice, aby bylo vidět jasné opakování jednoho, či vícero stejných prvků po celé ploše, aby byl tak vytvořen efekt opakujících se barevných vzorů, které vizuálně znázorňují, že například grafická karta je nedostatečná při práci počítače nebo jakýkoli jiný softwarový produkt, na kterém je kvalita obrazu závislá.
Není to ale jen ve hrách. Tato ,,neposlušnost'' se objevuje i při např. pouštění videí z internetu, kdy místo vyhrazené pro video je nenarušeno a ostatní plocha je postupně zaplněna vodorovnými různě barevnými čárami, podobně jako tady na obrázku. Je to důsledek nedostatečné výkonnosti grafické karty.
Takže výsledek by měl poukazovat na vlastní kreativnost a obrazotvornost samotného PC ( jakoby měl vlastní estetické cítění, jen bez záměru ).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Obřany

Pobuda